the less routine, the more life

2010-06-18 @ 12:35:18

Solen skiner och det blåser tråkigt nog ute. Annars hade jag vid detta laget befunnit mig på stranden med mamma hihu. Stack hem till Danne igår efter hans träning och var med honom & Frode. Vi kollade fotboll vilket jag för en gångs skull njöt av att göra. Sen körde inte Daniel mig hem förrän 4 imorse ha, inte lagom trött eller så? Imon åker de till Stockholm och lämnar mig kvar här - och neejnej, jag är ju inte avis alls? (: Imorse skulle jag ha tränat med Malin Kyttä , men hon smsade mig & var förkyld stackarn! Vi får helt enkelt ta det en annan dag när vi båda är taggade till tusen. & nu ska jag lägga mig i trädgården & sola, även fast det är jävligt konstigt väder (: Ha en fin dag allihop, jag uppdaterar senare. ♥ 
  



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0