optimist javisst

2010-06-08 @ 07:36:41

God morgon allihop!

Här sitter jag invirad i mitt gosiga duntäcke och skriver :) Det blev endast ett utkast igår till bloggen men jag blev aldrig klar med det. Stack nämligen impulsivt hem till Daniel där även Rikard befann sig. Sen tyckte Daniel att jag kunde cykla hem klockan halv 7 imorse när han skulle till jobbet och efter mycket om och men stannade jag. Helt okej .. ända tills vi kollade ut imorse. Det spöregnade verkligen, det var verkligen regn som kan liknas med då jag cyklade från jobbet och vattenskadade min mobil ;b Som tur var la jag väskan i en påse så det var ingen skada skedd idag :) Dock är det då jag som är dyngsur och skjuter upp min morgonträning till imorgon.

Jobbet igår var sjukt skönt, ostrukturerat vilket gjorde att dagen gick superfort. Var rastavlösare så jag hann aldrig bli uttråkad ;b När jag kom hem åt jag persikor och vaniljsås, mums vad det är gott! Nu ska jag få i mig lite sömn hihi :)


Aomen. Det var ett fint sms du skickade.
Jag saknar allt vi gjorde, men inte dig.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0