waka waka eh eh

2010-06-28 @ 09:54:32

God morgon på er, solen skiner igen & jag ska snart sticka till stranden. En heldag där när man är ledig är ju inte helt fel! Jag njuter av varje sekund av sommaren som äntligen är här, den kunde inte börja mycket bättre . Club Monday,
en underbar midsommar, god mat och sol. Sen blir det Kräm på Mårtensson på onsdag, alltid något att se fram emot stup i kvarten minsann (: Slänger in en bild på mig & theo för att vi var så satans snygga på midsommar hähä! puss




Fotspår ♥
Postat av: michaela

asnögga ;)<3

2010-06-28 @ 17:07:30
Postat av: Jennifer

Club monday var verkligen hur bra som helst med dig!! :D Och va kul, jag ska också till kräm på onsdag :) wiho! Älskar dig <3

2010-06-28 @ 23:35:17
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: sara

haha erkänn mickispickis :) och jenn, fyfasen vad kul! jag ska dit med michaela & maria än sålänge, får dra med så många vi kan hihi :) c you tomorrow my love ♥

2010-06-29 @ 10:16:18
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0