» 50 saker innan graven

2010-03-03 @ 00:49:52

Sitter här och försöker hitta på saker jag måste göra innan jag dör, gud vad sjuk jag måste va. Är livrädd för döden och det finns så mycket jag skulle vilja göra. Men när det väl kommer till kritan att skriva ner det i ett word-dokument var det inte lika lätt längre. Är nog snarare i stora drag saker man vill göra och uppnå, skulle ju inte direkt vara så att jag är nöjd med livet bara för att jag har åkt till Australien och har fött ett barn? Nu får jag
lägga ner detta innan det går överstyr, läskigt att ens tänka på det. Fifan glöm att jag ens skrev något.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

du får väl resa till månen med och föda ett till barn :) bättre? hahahahaha, <3

2010-03-03 @ 00:56:26
Postat av: sara

ha ha ha fyfan den var riktigt dålig älskling <3

2010-03-03 @ 00:57:57
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0