» alla älskar pengar

2010-03-25 @ 10:17:12


God morgon! Har varit vaken sedan 8 imorse eftersom att jag slocknade redan klockan 11 igår kväll. Idag kommer lönen in på kontot hihi. Solen skiner och jag ska cykla till jobbet senare, kan det bli mycket bättre? 
Jo om Eddie slapp sin tenta och var hos mig, men det är ju bara önsketänkande.. Har fått ihop mina planer
inför helgen otrooligt bra! Och jag bestämde även med Zarah när jag ska hem till henne samt hennes skola
& öva inför hennes Giselleprov. Så om jag nu slutar upp med att vara tankspridd så är jag bergsäker på att
detta kommer funka hur bra som helst :) ne nu ska jag skriva dagbok samt min lilla budgetplan hihi ;$ ciao!




mammas och pappas absolut bäst kompis - allas våran HARALD :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0