» att vara ung & stark är ingen garanti

2010-03-31 @ 22:16:42


GOD AFTON! little sara fell asleep in her bed.. och nu är hon vaken igen, piggare än någonsin thih. jobbat aningen hårt både igår och idag, imorgon väntas ännu mer jobb & det kommer bli craaaazy! alla som jobbar
på maxi vet vad det innebär. skärtorsdag = folk + pengar + maxi + varor + kaos. i'm looking forward to it!

pratade med babe innan, och jag vill ha med honom på bio på söndag kväll. det blir goselibusigt :) eddie tycker om att gå på bio med mig, eftersom att det är den enda gången jag faktiskt bryr mig om vad som händer i filmen haha. i am so sorry och jag lovar att ändra mig och sluta vara den babbelmaja jag faktiskt är.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0