» do it for me now

2010-03-08 @ 23:42:14

OUFF. hänt massamassamassa i helgen och jag har inte skrivit om ett skit som jag halvt lovade i mitt förra inlägg :) Jobbat en massa, och sjuka saker har hänt men det kan jag tyvärr inte ta här haha.

Bowlingen i lördags var himla lyckad! Först var vi hos Marie och käkade tacos samt drack lite. Sedan stack vi till B&B och bowlade. Alkohol + bowling = ingen bra combo. Jag fick hur många klot i rännan som helst och Anna trillade rakt framlänges så de fick kalka hennes skor haha ;p Stack till the corner med Jannica en stund med där jag mötte upp Michaela och Emelääj.

Igår var det assegt att jobba med tanke på att jag började halv 9 efter en kväll på stan. Senare stack jag hem till Eddie på kvällen, jättemysigt även fast vi somnade halv 12 haha. Vaknade tidigt gjorde vi, och vi gick ut på en promenad i det fina vädret idag. Sen stack jag direkt från honom till jobbet.

På jobbet visade det sig att jag hade rasterna, som jag inte har haft på typ 3 månader. Och jaa, det är verkligen inte min dag idag haha.. Incident nb 1 var i cafét då en kille skulle ha mos och jag tryckte på den så kallade mos-knappen. Då var hela maskinen överfull vilket ledde till att hela maskinen spottade mos, cafét fick kortslutning och släcktes ner haha. Det löste sig efter en massa fifflande och då var det kassans tur att krångla. Som tur var kunde jag gå därifrån men tyvärr samtidigt konstatera att - allt jag pillar på går åt helvete. Incident nb 2 var när jag stod o snackade med Tommy i fikarummet. Då ringer Judy och det kommer ett personalmeddelande rakt i örat på mig så att jag och Tommy knäcker oss. Han hade inte tid att vänta medans jag pratade med Judy i tele så han knackade mig på axeln o skulle säga hejdå. Jag reagerar väldigt häftigt (alldeles för häftigt), gör en 360 och där går telefonen i golvet och kan återigen konstatera att - allt jag pillar på går åt helvete. På min andra rast går jag ner och ska handla mina rosa sura skumbananer som jag tjatat om hela dagen. Går ner och beklagar mig för att allt jag gör idag går snett, säger till anders att HAHA nu ska jag faktiskt handla godis så ingenting kan gå knas .. När jag ska väga godiset trycker jag på knappen och ja.. den spottar ut en massa etiketter, inte endast en som den ska och på skärmen står det "Vågen ur funktion". Är detta ett skämt eller vad? Låter säkert aptråkigt att läsa detta här, men hade ni varit mig eller någon av mina jobbarkompisar så hade ni fått er jäkligt sköna skratt ikväll! hihihihh. puss!


Fotspår ♥
Postat av: michaela

det var roligare att höra dig berätta det men haha, otursplutta <3 :D

2010-03-08 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0