» en väldigt lugn söndag

2010-03-28 @ 23:35:37


HEJ bloggen! Bara känner hur jag måste skriva av mig innan jag går & lägger mig hihi. Igår jobbade jag till 15.30, har aldrig någonsin sett så mycket folk i en butik klockan 8 på morgonen som det var på maxi igår haha. Folk hade stått utanför och köat sedan halv 8 bara för att vi skulle sälja cirkusbiljetter för 60 kronor istället för 170 .. Nästan hela parkeringen var FULL, kan ni tänka er detta gott folk? Ni som vet hur Maxis parkering ser ut vet ju att den är rätt stor ;p

Efter jobbet hämtade mamma mig och när vi väl kom hem så fixade jag hennes hår eftersom hon skulle på lite party. Klockan 8 dök Eddie älskling upp och vi kollade en massa bra på tv och åt mat som han lagade as usual :) Michaela & Jimmy kom även över en stund och vi fick oss lite härliga skratt. Vi somnade aningen sent, speciellt med tanke på att man ställde om klockan i natt. Eddie somnade ännu senare än vad jag gjorde, nämligen klockan 6 då bollibompa började visas på tv haha. han är craaazy and i löööve him ♥

Idag vaknade vi supersent, strax innan 2 haha. Och vi har kollat på tv verkligen HELA dagen. Riktigt skön dag förutom att jag har haft huvudvärk. Sen gjorde jag våfflor till oss & Eddie gjorde sin våffla till ett masterpiece med hjälp av grädden ;) Mamma lagade mat åt oss senare & när Eddie hade åkte kl halv 10 kollade vi på Johan Falk. Jag ska upp om mindre än 6 timmar nu och jag vet, jag borde verkligen sluta skriva nu.






Fotspår ♥
Postat av: michaela

aw, :) vad mysigt ni verkar ha haft det. Och jag & jimmy fick ta del av erat mys en liten stund :D hihi. Ses imorgon min våffla :D<3

2010-03-28 @ 23:42:58
Postat av: Sarah

naaw vilken söt liten våffla!

2010-03-29 @ 11:40:13
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/
Postat av: maria

aaw gulligbull :) <3

2010-03-29 @ 18:57:26
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0