» it's a beautiful day

2010-03-05 @ 23:53:17

Har precis suttit och pratat med Jannica hihi :( Very nice! Du ska med imorgon säger jag bara. Dagen har varit händelserik; har hunnit byta ut mina linser, hitta glasögon, varit på högskolans öppet hus, hunnit bli intresserad av att bli civilekonom, handlat åt pappa, käkat med maria haft stängning på jobbet och ja.. pratat med jannica :) Idag åkte mr E till Skåneland. Buhu! Blir nog dålig uppdatering denna helgen, för imorgon jobbar jag hela dagen och sen sticker jag direkt till Marie på middag & sen bowling på B&B. Får se imorgon vad mer kvällen erbjuder! Sen på söndag börjar jag 8.30 på jobbet så jag lär ju vara rätt seg.

Ciao, vi hörs när vi hörs helt enkelt.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0