» i'mma shine

2010-03-10 @ 22:54:13
hej hopp. igår var ännu en trevlig kväll med min bf. vi åt mammas underbart goda mat och kollade tv. pratade en massa och han lärde mig lite vett och etikett haha (y) för jag förstod inte vad friktion var, och fick för mig att det var när äpplet faller från trädet. nejnej sara, det kallas gravitation. trött och trög, yep that's me when i'm tired :)

jennifer ringde mig nyss haha. söta lilla du, ta nu det lugnt på studentfesten! och även maria som jag fick växla några ord med. även fast jennifer nu bestämde detta på fyllan - att vi ska träna step intervall på söndag kl 4, så tror jag inte att hon glömmer det :} hon är faktiskt en rätt ordningsam flicka när man tänker efter hihi  ♥
 
idag och ikväll har jag jobbat. kom hem så sent som klockan 9. känns supersegt att gå och lägga sig sen, men om jag inte gör det snart så kommer jag vakna helt död som man gör när man inte sovit ordentligt på flera dagar.

borde egentligen läsa klart min bok "aldrig fucka upp", men jag kommer fasen aldrig någon vart i och med att jag jobbar så mycket nuförtiden. när jag väl kommer hem är inte boken det första som poppar upp i mitt huvud - det är DATORN :} slänger upp en bild på mig även om jag inte är den som är direkt för outfit-bilder på bloggen ha.



Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

Haaha gumman, studentfesten blev sjukt lyckad & det va kul och ha ett litet fylle samtal med dig! :) <3 Och träningen på söndag har jag lyckats komma ihåg, så det tkr jag vi kör på! ;D Älskar dig <3

2010-03-11 @ 19:39:22
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: sara

toppen älskade! haha :D du får berätta på söndag då jue :) älskar dig hjärtat <3

2010-03-13 @ 00:10:07
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0