» glasögon? hjälp?

2010-03-02 @ 18:36:00
Haha herregud, en vacker dag kommer jag ångra dessa bilderna på mig i glasögon. Har aldrig tagit en enda bild
på mig själv i det och så trodde jag att det skulle förbli. Well.. idag var jag och mamma på stan för att jag skulle
på synundersökning. De har gett mig för starka linser. (fattar inte hur detta gick till dock) Hon verkade inte riktigt kunnig, hon som jag var hos den gången. Inte jämfört med Adam. Han är klart den bästa, efter Rasse då!

Har gått runt som en blind mullvad på stan utan varken linser eller brills och det har varit satans besvärligt. Mamma och jag kollade lite på bokrean. Jag kunde t ex inte se titlarna på böckerna eller någonting utan att behöva hålla upp dem 30 cm från mitt ansikte. Nu sitter jag hur som helst här med ett par hemlånade bågar
och har beslutsångest. Vissa säger att jag borde ha kvar mina andra eftersom att de är tuffa, och här har jag ytterligare 5 par att välja på. Har ett par från Tiger på bilden men nja. USCH jag är inte för glasögon i guess!





Fotspår ♥
Postat av: sandra

gud vad fina glasögon, du passar verkligen i det =)

2010-03-03 @ 00:33:56
Postat av: michaela

du är snögg i brills älskling :)<3

2010-03-03 @ 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0