» hey arnold

2010-03-13 @ 11:36:23





God morgon världen ;} om 1 timme åker jag till jobbet vilket inte är särskilt lockande i detta fina vädret. SOL säger jag bara thihi. Först ska jag äta mig en ordentlig frukost och byta om till jobbkläder. Kom på innan att det var något jag glömde skriva här igår, men nu kan jag omöjligt minnas vad det var. Skumt.. nåväl, kan knappast ha varit något viktigt eftersom jag inte ens minns vad det gällde.

Har iallafall tänkt lämna tillbaka jackan jag köpte på MQ förra veckan. Den känns helt meningslös.. fråga mig inte varför. Men jag hittar säkert någon annan jacka under våren så då är det lika bra att skita i denna (:

Ikväll efter jobbet ska jag & Zarah till MAX. Vår härliga tradition som tas upp på nytt hähä.


Fotspår ♥
Postat av: din melis

älskar dig!

2010-03-14 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0