» honest instead of lying

2010-03-29 @ 19:51:05

Hej allihop :) Dagen har varit rätt bra sammanfattningsvis.
Jobbat och haft rasterna vilket gjort att passet kändes som 10 minuter långt.
Åkt till stan och köpt lite grejer, bland annat två par nya leggings.
Min cykel sabbade som sagt mina enda svarta leggings huhuh, lame!
Mötte även upp min kära morbror i stan ♥ hjälpte honom att skaffa 3 och ny mobil.
Nu har jag slängt lite skor, eller mja som alla säger SKÄNKT till någon organisation.
Men vad ska barnen i Afrika med mina klackskor till? skämt åsido..


Fotspår ♥
Postat av: melis

hahaha, vad ska barnen i afrika med klackskor till? xD du nämnde inte att jag var med dig i stan :o vilken diss haha :D fäller en tår nu :D<3

2010-03-30 @ 18:34:16
Postat av: sara

men gud förlåt älskling ;o haha jag var så inne i skosnacket att jag inte tänkte så långt eller något :( PUSS BÄSTA <3

2010-03-31 @ 07:11:28
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0