» if tomorrow never comes

2010-03-17 @ 10:32:04

God morgon allihop! Sovit gott? :) Det har inte jag, drömt en massa igen som får mig att må skit. Nu ska jag och mamma städa vår walk in closet eftersom vi inte hann med det igår. Senare ska jag sticka till Actic och möta upp
Jennifer - jappjapp, vi ska träna tills vi nästan svimmar ;) Slängde en massa smink igår, nagellack & läppstift som jag ändå inte använder. Upptäckte till min stora förvåning att jag har 9 olika hårspray hahah. Tänkte direkt : vad sjutton har jag så många för?! Men jaaa, kan ha varit att jag har köpt för den goda luktens skull och att just den flaskan kommer vara bättre än den andra jag har hemma. Men så har det visat sig att den inte var det och då har jag velat prova någon ny igen efter ett tag ;b Lukta GOTT gör dem iallafall. Vanilj, persika, fruktgodis, jordgubb - u name it. Kan lätt rekommendera got2b från Schwarzkopf. :) Bild på mig från igår, superfint tagen i köket ha.





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0