» intryck och avtryck

2010-03-04 @ 22:40:32

jag vaknade nyss. galet var det här! det är inte skönt att vara sådär övertrött. ska gå och borsta mina tänder & ta ut linserna nu. sen får det bli sängen med min härliga bok :) hmm. imorgon ska jag upp tidigt för att ta bussen till stan. först ska jag välja vilka bågar jag ska ha (har fortfarande inte gjort det och det kommer fasen aldrig gå) plus hämta ut mina linser som de byter åt mig gratis. efteråt sticker jag till högskolan och möter upp lite flickor för att kolla runt på lite linjer och själva skolan .. ska inte plugga vidare till hösten, men är ändå nyfiken på vad hstd har att erbjuda och jag har just nu inte en enda tanke på vad jag kan plugga för något. inredning & design, i like it but WHAAAT ekar det i min skalle. och gud vilken trevlig kväll jag kommer ha sedan, jobba 15.00-22.30 och inte göra annat än sova när jag kommer hem.

jävla glasögon-dilemma. Tigerbågar som är typ mörkgrå med någon annan färg på kanten? eh, varför är de inte bara helfärgade eller åtminstone lite normala på skarvarna? de andra har i sin tur såna breda kanter, ( kommer inte på vad de heter, de som man sätter bakom öronen ) vilka även är helt glansiga o lite 'bucklade'. detta låter ju helt för jävligt med min beskrivning och så är nästan fallet i verkligheten med. dessa är däremot snyggare i färgen än de andra bågarna och detta ger mig sån megabeslutsångest. får kolla imorgon vad de har för andra färger på dem.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0