» jalla jalla kvinna

2010-03-11 @ 12:50:45
Det är inte lätt att skriva blogg när man har en sällskapssjuk kissemisse på tangentbordet.



har idag hunnit dammsuga, läsa och duscha hittills. om ett tag ska jag in till stan och möta upp michaela, maria & emelie. ♥ vi ska förmodligen sätta oss på Robert's och bestämma allt inför resan. för sen måste jag liksom fylla i semesterönskemål på jobbet senast den 14nde, kan ju vara väldigt bra att ha koll på läget när vi åker o så. känns som att det kommer bli väldigt bra iallafall :) funderar på att kika på skorna sen med, är sjukligt sugen på dem.

direkt efter stan ska jag ta bussen till vallås, handla kvällsmat på ica till mig & E och sen dra hem till honom. måste smsa zarah angående morgondagen med. jobbar och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta mig hem
till henne, förutom buss som tar typ 100 år haha. mer uppdatering här lär det inte bli förrän imorgon iaf :)

anna utanför sannarpsgymnasiet då hon hjälper mig på med min tröja.
- jag är som din kavaljer, jag klär både på och av dig.


Fotspår ♥
Postat av: maria

Åh bästa kisen :) ses snart hjärtat <3

2010-03-11 @ 14:17:06
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

me <3 you

2010-03-11 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0