» let me in

2010-03-23 @ 18:37:29


Vaknade upp med huvudvärk idag efter att ha somnat med det igårkväll, inte skönt för 5 öre. Låg och läste i typ en timme & det var himla mysigt :) Senare idag ringde min chef och frågade hur det var med mig. Hon föreslog att jag skulle gå ut och få lite frisk luft plus frågade om jag kunde ta en tid nästa vecka. Jag sa ja till båda hennes förslag hih. Det slutade med att jag drog med mig Michaela & Jimmy ut på en promenad , och sedan gick vi till Cavalini och åt. Precis som Michaela hade förutspått kom hennes pappa kl 6 & beställde hämtmat ;p Så jag fick skjuts av honom hem eftersom de andra bestämt sig för att gå till ica (: Snart kommer min älskling Anna hit <3

Imorgon ska vi betala vår resa, eller bestämma en annan om det nu blir så. Måste tyvärr säga att jag har världens dubbelmoral vad det gäller resan. För jag vill verkligen åka dit, det är supernice och allt är perfekt. Men samtidigt är det mycket pengar för ett hotell. Speciellt om man inte har hunnit spara så mycket , och då tänker jag inte på mig själv. Man kan lika gärna hitta en billigare, eftersom att hotellrum och pool inte är allt. Men jaa, stranden är helt underbar och jag är säker på att vi skulle ha det hur bra som helst där :) Imorgon blir det även träning med jennjenn <3 vi ska antingen boka in oss på step intervall om det finns platser lediga, eller springa och träna på gymmet. längtar grymt mycket till detta, i wanna see myself sweat haha :D Nu ska jag bädda min säng hihi :)

latero!





Fotspår ♥
Postat av: maria

du och jag och våra huvudvärker alltså gumman! känner likadant över resan, men vi får ju se hur det blir :) <33

2010-03-23 @ 19:05:18
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

ja exakt :) har du pratat med din mamma än eller? <3

2010-03-23 @ 19:09:38
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Wiiie imorgon ska vi vara duktiga gumman :) <3

2010-03-23 @ 22:00:06
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: My

Jag tycker du ska gå på step intervall eller spinningen som börjar 18.30.. jag kan inte bestämma mig =) haha

2010-03-23 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0