» make me care

2010-03-04 @ 20:42:45

Hjälp vad jag är trött. Kom hem sent i natt och sen skulle jag upp och jobba hela dagen. Inte någon direkt bra idé att duscha innan jobbet när jag inte ens gick upp i tid haha. Hann inte ens äta frukost, bara sitta och föna håret i typ 20 mins. Inte ens då blev det torrt, ibland suger det att ha tjockt hår..

Nåväl, igår stack jag hem till min kära anna darling. ♥ Hon och jag hade det supermysigt och askul. Vi käkade med hennes mamma och lillsyrra, snacka om att de skrattade åt mig konstant för mina "skämt" som egentligen var tröga missuppfattningar ;b Funky donuts babe ♥ Sen träffade jag mina maxi-frieeeends vid gamle tull och stack på förfest med dem hos kim och chuk. Där träffade jag även en trevlig tjej vid namn ida som hakade på!
Vi var på kåren en stund, vilket inte blev lika länge som planerat. En galen kväll och du är världens sötaste bf.

Tror faktiskt inte att ni vill veta hur mina kommande dagar ser ut, håller på att drunkna i mina egna planer. Jag orkar fan inte med mig själv. Iallafall spikat att jag jobbar 5 dagar i rad och dessutom ska jag bowla och en massa annat efteråt. Självklart måste jag vara pigg vid alla dessa tillfällen. Good luck with that!



Fotspår ♥
Postat av: michaela

du får börja dricka äckligt kaffe eller något så du överlever dessa dagarna haha :D<3

2010-03-04 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0