» pink panter baby

2010-03-22 @ 21:26:49

Igår jobbade jag från 08.30-17.30 och efter det stack jag hem till Eddie. Han lagade thaimat till oss & vi bara hade det allmänt mys. I needed this, du får mig att må bra. ♥ FÖRLÅT för att jag somnade typ tusen gånger igår, var absolut inte meningen men jobbet hade verkligen tagit död på mig :[ Dock gjorde vistelsen i cafét med Sloba hela min dag haha. Hotdog ftw!

Idag har jag varit ute & gått en runda med Michaela, och ätit väldigt nyttigt. Lax med wokade grönsaker, nu kan du inte klaga på min godisnojja baby ;) Och ps. grattis till jobbet på K-rauta Anna älskling! :) <3

Haha söööt kisse. Hon var jättebusig och hoppade upp på min fåtölj, och på väg upp fick hon tydligen med sig en tröja på ryggen. Fattar inte hur hon lyckades med detta. Pratade nyss med Maria i tele, miss you honey! Ska gå ner och äta en macka nu, har inte ätit kvällsmat än.



Fotspår ♥
Postat av: maria

miss you too honey <33

2010-03-23 @ 15:16:38
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: anna sabo

taack så mycket gumman :D :D du är min granne nu (a) <3

2010-03-24 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0