» spring news

2010-03-18 @ 21:38:32




intressant dilemma. jag har inte någon vårjacka längre eftersom att jag lämnade tillbaka den svarta. denna var sjukt snygg, frågan är bara om man verkligen ska ha den färgen? och en sådan svart har jag alltid velat ha, men samtidigt borde den vara vit nu till våren. äh, kläder vem behöver det? joking!

by the way, before i go - jag har fått magkatarr och käkar en massa LINK. inte skoj alls, stressar ihjäl mig känns det som. hej jag hinner aldrig med mitt liv längre? alla nära & kära nu vet ni detta :)


Fotspår ♥
Postat av: maria

riktigt fin jacka gumman! och en sak till . . du måste sluta jobba så mycket innan du jobbar ihjäl dig! jag vill ha min älskling kvar :( <3

2010-03-19 @ 23:20:55
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0