» still around

2010-03-24 @ 21:48:45

Nyss hemkommen från Actic. Det blev ett supersvettigt step intervall-pass med jenn idag :) För övrigt har jag inte varit hemma sedan kl 12 idag. Känns smått lustigt med tanke på att jag trodde att jag skulle vara hemma merparten av dagen.

På image gick ingenting som planerat för mig och Zarah. Mitt hår var jättelent med tanke på att jag duschat det igår & det slutade med att hon sprejade för mycket i det och då gav vi till slut upp. Runt 4 mötte jag upp Maria i stan och vi satte oss på Åhléns fik för att ta en varm choklad o vänta på de andra. Då kom även Anna förbi en sväng :) När Emelie & Michaela kom så bestämde vi oss för att boka om vår resa och åka till Alanya istället. Så nu är det dit vi styr vår resa, och det tjänar vi rätt mycket på pengamässigt. Jag hoppas bara att alla blir nöjda i slutändan, för skoj kommer vi lätt att ha :)

Imorgon börjar jag jobba kl 15.00, rätt skönt med tanke på att jag vill sova ut.


Fotspår ♥
Postat av: maria

det kommer bli toppen med turkland :) <3

2010-03-26 @ 22:56:42
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0