» trust a try

2010-03-15 @ 21:08:42

Hi there :)

Fyfan vad jag skrämmer mig själv. Igår var jag och Eddie på bio, fick för mig att bion började 20.30 när det i själva verket var tiden då vi skulle hämta ut biljetterna. Släpade honom till stan på tok för tidigt, pinsamt. Och
jag har gått och trott i flera dagar att jag börjar jobba kl 15.00 imorgon. När mamma kom upp för att kolla att hon inte hade kollat fel på mitt schema ang. morgondagen såg hon att det stod 07.55?! Alltså, vart i helvete har
jag fått 15.00 ifrån. Börjar nog bli förvirrad med tanke på hur mycket tider som kretsar runt i mitt huvud ;s Så
nu blir det att vara uppe med tuppen imorgon klockan halv 6 för att ta bussen till jobbet!

Igår var Eddie & jag på bio som sagt. Filmen var inte alls som förväntat. Mycket mer känsloladdad än vad vi trott, men riktigt bra och ja.. cute. Vi tog även en härlig promenad från stan hem till honom eftersom bussarna inte gick. Hittade en dement dam på vägen och vi följde henne hem :)

Mötte upp mamma i stan idag på stan och vi gick till synsam där vi beställde glasögon till mig. Mina fina bågar har kommit huhu. Lika bra att jag tog dem, för jag kommer inte hitta några alls som jag blir nöjd med. Sen kom Mickan in och vi gick till Ticket. Efter det satte vi oss på Åhléns fik och drack varm oboy ♥ När Maria och Emelie kom så bestämde vi även oss för vår resa till Mallorca! :)



Fotspår ♥
Postat av: michaela

mickan och sarish haha :D vi firar 10 år i år. Perfekt med resan då! :D<3

2010-03-15 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0