» we hate scar so bad!

2010-03-14 @ 00:48:42

usch, trött som bara den och ska sova så fort jag skrivit klart detta inlägget. eller, så fort jag läst några kapitel i min bok åtminstone. FYFAN vilken rolig kväll säger jag bara! jag och zarah har skrattat så vi har gråtit på jobbet, vi såg ut som två tvättbjörnar när vi stängde haha. det bästa är att det inte kan återberättas i närheten av hur roligt det verkligen var, och vad som egentligen hände.

- hallå det är anders?
- ja hej det är sara.
- men hej!
- hej du, jag har en djupfryst handfilé här.
- VAD SA DU?
- haha oh shit, jag menade ankfilé.

vad kan man säga? jag har gjort bort mig 1000 gånger på jobbet idag om det ens räcker x)

sen gick zarah runt och härmade en massa citat från lejonkungen. det bästa var att hon själv tyckte att hennes hår påminde om en lejon-man HAHA (: sen resten av grejerna som hände borde jag kanske inte skriva här hih. de som vill veta kan ju alltid fråga, även om ni inte kommer fatta hur roligt det var. efter jobbet stack vi till MAX och käkade där. pratade en massa och varvade ner kvällen på ett otroligt skönt sätt. du är toppen gumms! :) ♥

"jag ryser varje gång jag hör hans namn"
"mufasa"
"ouuhhhh"
"mufasa"
"ouuuuuhhhh"
"mufasa mufasa mufasa!"
"ouhhhhhiii"

HAHA älskar dessa klippen. lejonkungen är helt seriöst en av de bästa tecknade filmerna ever!




Fotspår ♥
Postat av: MELIS PELIS

hahaha jag viker mig av skratt nu xD se den någon dag? :D<3

2010-03-14 @ 20:03:49
Postat av: maria

hahaha åååh älska lejonkungen! :O <3

2010-03-14 @ 20:55:07
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0