» you know that i love u

2010-03-12 @ 13:41:24

Nu cyklar jag till jobbet, sen sticker jag hem till zarah direkt efter jobbet. är hos henne runt åtta kanske? spännande att se vad hon lyckas göra med mitt hår denna gången ;) har haft en toppenkväll hos eddie igår, vi käkade tacos och kollade på en sjukt bra film och en annan mindre bra haha! stackarn har varit helt yr pga febern i natt. uppdaterar mer i natt / ikväll. ciao!

BTW. michaela kom precis in här, och sa att jag borde lyssna på LADY GAGA - ALEJANDRO.
det gillar vi väldigt mycket thihi. och ja vi bara måste boka det där hotellet säger jag bara ?!


Fotspår ♥
Postat av: maria

yes i do know that you love me, i love you tooo (a) <3 höhöh, iofs tror jag mer det var mr E du menar där men ändååå :D Vi måste boka snart! vill åka nuu <3

2010-03-12 @ 17:47:51
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

haha naw, i love you more! ja senast måndag :) det hotellet & stället måste bara bli vårt. <3

2010-03-13 @ 00:08:26
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0