21 questions

2010-05-19 @ 15:30:31


Klädsel
Vad har du på dig idag:
slitna jeans & vitt linne
Vad använder du just nu för skor: vita tygskor
Favoritfärg på kläder: oj, vit skulle jag tro. iallafall på toppar & linnen.

Senaste person som
Sov i din säng:
jag?
Du pratade med: min lovely morbror
Du delade en drink med: hm det minns jag inte haha
Du gick på bio med: maria
Du gick på stan med: michaela, hanna, emelie & maria
Skällde på dig: mamma, men det var nog mitt fel haha

Senaste
Låt du hörde:
timbaland ft. so shy & nelly furtado - morning after dark
Film du såg: någon zombiefilm som samtidigt var en komedi haha
Mat du åt: köttfärssås och spaghetti
Kram: maria
Puss: michaela
Fest: 20årsfest för my förra helgen
Känslan: excited as fuck
Ilska: när jag var hos daniel, blev arg på mamma
Resa: resa? hm bra fråga vad som räknas
Glädje: när mina högtalare till mobilen var grrrreat!
Dröm: att maria & jag bråkade i natt, vaknade med tårar i hela ansiktet x)
Boken du läste: aldrig fucka upp
Personen du träffade: brevbäraren, räknas han?
Personen du pratade i telefon med: min morbror sa jag ju
Personen du fick sms av: daniel
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig inträffat
Gången du var utomhus: idag när jag rensade maskrosor :}
Gången du sov: i natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: några dagar sedan då vi grillade
Saken du köpte:
bh och trosor hihi

Om dig

Namn: sara
Ålder: 19
Smeknamn: sariis
Syskon: got none
Sysselsättning: kassörska på maxi ica flygstaden
Bra egenskaper: förstående (oftast), tidspessimist
Dåliga egenskaper: förstorar ofta upp små problem
Linje/klass: gick samhäll/miljö men nu jobbar jag
Hårfärg: ja just nu är jag lite allt möjligt
Ögonfärg: blå som satan :,)
Skostorlek: 36, minifeet!



Fotspår ♥
Postat av: maria

hahaha är du 29 hjärtat? :O då har jag nog missat några födelsedagspresenter tror jag :( <3

2010-05-19 @ 17:09:04
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

hahah oops! pinsamt att råka skriva fel alltså, inget litet fel heller ;O men vem vet jag kanske är 29 egentligen ;) <3

2010-05-19 @ 17:36:50
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0