älsklingens dag

2010-05-31 @ 11:11:02

Igår fyllde Anna älskling hela 20 år ♥ Har ju knappt haft tid att uppdatera här på bloggen angående helgen, än mindre om resan så det får komma lite på efterkälken. Ett stort grattis till dig återigen min älskling, vi hoppas att vi gjorde din födelsedag otroligt lyckad. hihi, vi fick oss en rolig idé som gjorde Anna otroligt förvånad iallafall ;)

I fredags åkte jag hem till Annas mamma för att hjälpa henne förbereda överraskningskalaset :) Sedan åkte hon för att hämta Anna på jobbet & under tiden släppte jag in resten av tjejerna i huset. När Anna väl kom hem hade vi gömt oss
i hennes stora garderob . . och när hon satte foten i sitt rum knackade vi inne i garderoben och hon blev aningen ställd (?) Hon öppnade garderobsdörren och ut hoppar vi flickor för att gratta henne :) Annas glädjetårar och skratt var helt underbart att se & höra minsann, hon blev så så så glad! :) Kvällen bestod av god mat, tårta och en massa prat. En helt underbar kväll för att fira älskling minsann :) ♥



Fotspår ♥
Postat av: anna

bästa födelsedagen i mitt liv <3 finns ingen dag i mitt liv som kommer kunna få mig att bli så överraskad & glad samtidigt! :) ALDRIG <3

2010-06-01 @ 22:08:41
Postat av: sara

gud vad jag blir glad över att höra det älskling :) trodde aldrig att vi skulle lyckas överraska dig så bra som vi gjorde, och garderoben var ju bara pricken över i:et helt enkelt :) jag älskar dig min fina anna ♥

2010-06-02 @ 23:56:01
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0