bättre än dig

2010-05-17 @ 00:00:26

God kväll hihi. Nu är jag hemma efter en dag på jobbet och kväll hemma hos D med honom & David. Hockey
och fotboll på tv är ju aldrig fel. Jag har lärt mig lite nytt om fotboll och Danne har lärt sig vad pippi betyder :)

Nu ska jag fixa ner lite ny musik på datorn och min iPhone. Måste ju ha lite nice musik till resan hihu. Som de flesta vet, jag blir totalt galen utan min musik. Tänkte ändå att jag kanske tar med mig min Sony Ericsson istället för min iPhone, är rädd att jag gör något helgalet med den där nere ;o Dessutom kan jag köpa galet billiga högtalare till Sony Ericsson på 3 och ta med mig isåfall. Hade varit härligt med musik inne på rummet eller ute på terrassen! Snart går jag & lägger mig för jag ska upp tidigt även fast jag inte börjar jobba förrän kl 4. Andrea & jag ska till stan, mysigt. sov så gott allihop :)

/ Sara ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0