daddy's little angel

2010-05-18 @ 11:30:01

God morgon på er :) Kom precis hem från stan, har varit hårmodell åt Zarah och jag tänkte äta lite med mammii innan jag ska till stan igen. Emelie, Michaela & jag ska in & betala resan till Turkiet samt köpa studentpresenter till folk.. Kommer med andra ord bli typ 5000 kronor fattigare idag, får nästan ont i magen av att skriva ut det ! ;o Sedan efter det ska jag träffa Maria thihi. Helvete vad jag kommer ha mycket att göra ikväll? Byta mobil, ladda ner musik, lägga in på min ipod samt mobilen, ladda batterier, tömma kamera, packa, hitta rätt resväska. HJÄLP NÅGON? Idag är vädret sjukt härligt & jag ska gå runt endast iklädd tröja, jeans & ballerinaskor. Det är vår! Ha en trevlig dag, vet i sjutton om jag kommer ha tid med bloggen sen. Annars uppdaterar jag imorgon :) puss & kram.
 
faktum är att du är en självgod liten snorunge som lever i en låtsasvärld när du egentligen har det s-k-i-t  :)
ber inte om ursäkt för vad jag skriver eftersom jag står för det till 110%. och jag HATAR människor som du.

/ Sara ♥


Fotspår ♥
Postat av: M <3

mysig dag i stan med mina bebisar :)<3

2010-05-18 @ 18:48:49
Postat av: anna

GOOO SARA! :D <3

2010-05-18 @ 21:26:22
Postat av: sara

mycket mysig dag älskling! och anna, du är min idol :) <3

2010-05-19 @ 00:57:45
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: maria

så rätt gumman ;D <3

2010-05-19 @ 10:31:53
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0