' don't trust me

2010-05-04 @ 10:46:13



har du ont någonstans just nu?
i handen, skar mig på en 5 mm bred pappkartong igår.
Är du singel?
yes man.
Favoritfärg/färger?
oj, bra fråga. beror på vad?
Hatad färg/färger?
mörkgrön haha.
Vad lyssnar du på just nu?
Twista - Wetter (part 2)
Vart önskar du att du var nu?
exakt där jag är just nu.
Vad borde du göra just nu?
duscha och äta frukost.
Kan du nå dina fötter med raka ben?
haha ja?
Är du nöjd med ditt liv just nu?
till 99% är jag det.
Rakar du dig?
of course i do.
Är du kär i någon?
nej.
Kan du skruva tungan?
yup!
Har du någonsin velat bli läkare?
Nej, men sjuksköterska ;p Vilket jag idag ångrar att jag velat bli.
Tror du på gud?
no i don't
Vad drack du senast?
o'boy haha.
Vem pratade du senast telefon med?
pappa.
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
"hur vet du att han fick utlösning?"
"eeh, han hade sperma på byxorna" hahaha

från robin.
Har du några tatueringar? isf vart?
yes, på magen.
Har du rakt eller lockigt hår?
lockigt.
Är du glad?
hell yeah!
Är du piercad någonstans? isf vart?
bara öronen x 3 hihi.
Vad har du för planer för ikväll?
bra fråga, får se vad som händer.
Hatar du folk som ljuger?
hatar o hatar. hatar sådana som alltid ljuger.
en vit lögn drar väl de flesta ibland.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" pojkar?
har en tendens att falla för bad boys.
Föredrar du blonda pojkar eller brunhåriga?
förr var det alltid blonda typ. alltid något speciellt med det där håret. men spelar ingen roll.
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
nja, jag kan nog inte säga något sådär på rak arm.
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
haha fler än så. ung och galen kallas det.
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
ja när jag var typ 12 muhihi.
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
väldigt bra, vi står varandra nära.
Tycker du om ditt liv?
no complaining.
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
mitt hår, inte ögonen för dem är jag så trött på.
Förlåter du eller glömmer du?
förlåter, men glömmer aldrig ;)
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
det är rätt blandat.
Har du någonsin masserat någon?
haha ja?
Vad är du rädd för?
döden.
Har någon försvunnit ur ditt liv?
ett antal närstående ja.
Önskar du att du var en av motsatt kön?
absolut inte! men hade varit kul & vara det en dag.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
nej i princip aldrig. hatar sånt.
När grät du senast?
hm, någon vecka sedan typ?



Fotspår ♥
Postat av: michaela

du vet visst vad som händer ikväll! du & jag & soffa & film & typ gottesaker :D <3

2010-05-04 @ 17:48:14
Postat av: sara

haha en mycket mysig kväll kvinna! <3

2010-05-04 @ 23:05:39
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0