highroller baby

2010-05-11 @ 16:23:02


I said, BRRR it's cold in here. It must be the ashes and the atmosphere? :)

Kom precis hem efter jobb och en runda på stan med Andrea babe. Vi har biljetterna i handen! Eller ja, Andrea har biljetterna i handen just nu hihi. Kunde inte sova i natt eftersom jag sjukade ner mig igårkväll. Somnade kl 1, vaknade 4 och var sedan vaken till jag skulle börja jobba. Med andra ord är jag riktigt trött nu, och dagen är inte ens slut än. Ska sticka till Sannarp om ngn timma för att kolla på showen, gaaah. Sen kommer jag sova som en stock om inte halsen stör mig igen.

Nu ropar mamma, det är MAT och jag är hungrig som en varg. Har inte ätit på hela dagen.
Eller jo, en macka till frukost hih. Adios.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0