extremely annoying camera

2010-05-17 @ 23:59:00

Precis när jag ska ta bild på mina inköp strejkar min kamera och det fungerar bara att filma med den. Sånt kan verkligen reta mig till vansinne . . & nu har pappa hjälpt mig fixa den (pappi bäst ♥) och jag har totalt tappat lusten att ta bild på minsta möjliga ting i rummet. Det får bli imorgon om jag ens har lust då hihi. Hur som helst, för att dagen inte skulle bli bildlös får ni en bild på mig och mina skitbilliga & skitfula solglasögon. Ni förstår, jag har inte någon lust att leta brills innan resan och alla mina andra har jag spräckt glaset på :) Därav dessa, och grekerna får helt enkelt stå ut med dessa moha. Nåväl. Sängen kallar på mig nu, är galet trött efter dagens events. God natt på er, sov gott så höres vi imorgon!




Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Sara, dom är ju tuffa ;) Nu är det inte långt kvar :D

2010-05-18 @ 10:02:52
URL: http://avandrea.blogg.se/
Postat av: sara

Njae, jag ser ut som en barnrumpa hihi. Nej verkligen inte, fyfan vad vi ska ha det skönt! :D

2010-05-18 @ 11:31:06
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0