HEJ GREKLAND

2010-05-20 @ 03:31:26

Har sovit 30 minuter nu, visste att det inte skulle gå bra det här haha ;b Vaken hela natten för övrigt, det är så det ska vara när man ska åka utomlands. Var hos Danne igår kväll och vi gick även en sväng på stranden :) Hm. om 40 minuter kommer min morbror och hämtar mig. Då åker vi till Andrea & sen är det full fart till flygplatsen !!! Kan inte fatta detta ännu . . Kommer sakna er allihop ♥ ha det underbart så hörs vi när jag kommer hem!

ps. hur i helskotta ska jag överleva utan min michaela och hennes goa kram? :( älskling ♥




Fotspår ♥
Postat av: michaela<3

nej fy! gillade inte det där, ingen hejdåkram! vad i helsike?! haha ha det bäst älskling <3

2010-05-21 @ 19:35:44
Postat av: maria

hoppas du har det bäst där borta stumpan! saknar dig redaan! <3

2010-05-22 @ 19:10:39
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0