' hon vill ha puls

2010-05-04 @ 10:30:37


Så satans trött jag var igår eller, längesen jag var så seg. Däckade i min säng runt 11 till sex & the city haha.
Hade rasterna på jobbet vilket var sjukt jobbigt med tanke på att jag hade dem själv och jobbade till halv 9.

Innan jobbet igår stack Andrea & jag till resebyrån. VI BOKADE RESA (!!) Ön Karpathos i Grekland.
Och det är bara 16 dagar tills vi åker, insane as hell :) Ska nog ta och hämta mitt pass hos polisen idag. 
Michaela och jag ska in till stan sen i det fina vädret. Ska köpa mig en snygg keps till resan + lite annat
som behövs till den. Borde skriva mig en lista, har en känsla av att jag kommer glömma en massa ;p


So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear myself
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy
Just wanna be happy


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0