' i'd come for you

2010-05-02 @ 19:53:38

Back on track efter att ha sovit 2 timmar. I kinda needed it. Men jävligt hemsk dröm, vet inte om det var bra eller dåligt att drömma den. Pratade precis med Maria baby i telen. I'm always here for you darl. 

Funderar på att fixa lite ny musik till min iPhone ikväll. Börjat tröttna på de 700 låtar som redan finns på den.

Imorgon ska jag & andrea till resebyrån innan jag börjar jobba. Hoppas vi bokar på momangen thih.
Ska iallafall skriva ut lite papper & så ikväll. Fick sms av polisen häromdagen om att mitt pass var klart med.



don't take my kindness for weakness, jerk.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

sötingbild :)<3 min sessa.

2010-05-02 @ 23:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0