inne på det sista dygnet

2010-05-19 @ 00:55:25

Hej och god natt på er allihop. Blev som sagt ingen mer uppdatering förrän i natt, och det beror på att jag inte kom hem från Maria förrän kl 21. Michaela, Emelie, Hanna & jag hade det hur trevligt som helst på stan och fick mycket gjort :) Sen kom Maria & vi gick hem till henne där hennes mamma bjöd på persikor & vaniljsås. Yummie! ♥

När jag skulle ta bussen hem från Maria satt Michaela på den och det var den absolut roligaste bussresan på länge. Vid äventyrslandet ska bussen svänga vänster men han körde rakt fram.. så han stannade och frågade om någon på bussen visste ett annat håll. Det slutade med att vi åkte runt i typ 10 minuter inne bland husen, det måste ha sett hur dumt ut som helst med swebus på gatan ! Sen visade det sig att vi kunde komma rätt mitt i dalabergsvägen, men nix
pix; där var det varningstrianglar och hål i asfalten så det var bara att köra vidare. Roligt hade vi åt detta, huur länge som helst hihi. Kan bero på att jag var helt hypad och allmänt galen med tanke på att vi åker snart haha.

Nu har jag åtminstone packat lite, och jag kan ju lätt konstatera att jag är sämst i världen på att packa :) Har försökt resonera klokt men icke! Hur gör man när det finns 15000 gulliga klänningar i garderoben samtidigt som man är väl medveten om att kjol och shorts även ska användas? Okej, inte 15000 klänningar men åtminstone 15! Ska försöka få mig lite sömn nu var det tänkt. Imorn ska jag upp tidigt & duscha så jag sedan kan packa ner det sista i duschväg :)



ett av de linnen jag köpte på min shoppingrunda med andrea hihi.


en fett förtvivlad Beckis som har förstått att jag ska åka ifrån henne, bara kolla blicken. aouw :,)

 / Sara


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Klockren min Beckis ;) Linnet blev super snyggt med ett vitt linne under. Om ett dygn sitter vi på planet !!! ;D

2010-05-19 @ 09:49:17
URL: http://avandrea.blogg.se/
Postat av: maria

aaaw beckis peckis kan gärna få mig som sällskap när du är borta hihi (A) mysigt vi hade det idag min lilla mysis <3

2010-05-19 @ 10:33:00
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

haha erkänn andrea! vi ses om några timmar :D

maria, vi hade det jättemysigt :) <3

2010-05-19 @ 17:37:31
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0