it's a beautiful day

2010-05-15 @ 21:43:08

Hej allihop, nu har jag ätit och duschat. mumma! Ska gå och lägga mig nu med tanke på att jag inte sov mer än 2 timmar i natt hihi. Har aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag var idag. Kände verkligen att jag hade min arbetsinsats intställd på lägsta växel och var omöjlig att få högre.. Zarah kom och hämtade mig efter jobbet, så sjukt snällt av henne! Det var då egentligen meningen att jag skulle suttit hårmodell för henne ikväll men det blev lite problem och vi tar därför det på tisdag :) Jättegulligt av henne att skjutsa mig hem för det!

Nå, vad tycker ni om min nya bloggdesign? Har inte ändrat headern eller något sådant, utan bara färg, teckensnitt och såna roliga saker :) Det gör en jäkla skillnad om man säger så hihi. Jag hade varken tid eller lust att göra en ny header, även om jag vet precis hur den ska se ut. Avancerade headers är så plottriga enligt mig, det ska vara stilrent minsann :)

Imorgon börjar jag 07.55 och slutar inte förrän 17.00, antar att jag har planer inför kvällen då med :) Hjälp, jag börjar få resfeber! På måndag växlar vi pengarna och sen är det inte långt kvar. Grekland it is baby. sov gott alla! PUSS / S ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0