keep it going louder

2010-05-09 @ 12:16:50




Har haft en underbar helg med mina vänner må jag säga :) Fest hos Oscar i fredags och fest hos My igår. Måste prata med Oscar angående hans dörr.. hände ett litet missöde där jaa. Just nu sitter jag och fryser sönder, håller nog på att bli sjuk. Jag vill inte! Orkar inte skjuta upp saker som man gör och missa jobb. Helt jäkla meningslöst är det. Speciellt med tanke på att vi åker om 11 dagar hihihihih. Ska lägga mig i sängen & glo lite tv. MYSIGT!

ha en trevlig dag, adios!


Fotspår ♥
Postat av: frida

hur får du ditt hår så??

2010-05-09 @ 17:33:28
Postat av: sara

jag har lockigt hår & sen lägger jag bara till några lockar med hjälp av min ghd-plattång :)

2010-05-10 @ 10:11:47
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0