' kissing, thinking, dreaming

2010-05-06 @ 22:49:50

I'm awake and alive. Vaknade nyss efter att ha sovit bort min migrän. Nu mår jag bra igen & jag tänker inte göra ett skit ikväll. Det är min egen lugna kväll för första gången på aslänge & jag vill bara ligga i sängen och glo tv. Tänker  på hur jag ska göra med allt som måste göras men då blir jag bara sönderstressad.. Har börjat få sådana 'stickningar' i bröstet då det känns som att hjärtat slutar slå och jag inte får någon luft. Inte hjärtklappningar utan värre, men det beror förmodligen på stress. Jävla stress säger jag bara!

Mamma hämtade mig efter jobbet idag & vi åkte in en sväng till stan. Hämtade mitt pass, mina nya linser och köpte thaimat. Väldigt nice med thaimat men jag orkade knappt äta något så det sparas till imorgon , satay kay :}

BTW. Ringer man mig 5 gånger om dagen samt smsar och jag inte svarar så betyder det att jag inte är intresserad.

why did you push me back then?







mitt älskade mobilskal & väl behövda pass hihi.

Fotspår ♥
Postat av: maria

tur att du svarar mig dom fem gånger om dagen som jag ringer då älsk ;D hahah <3

2010-05-07 @ 18:08:14
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

haha, håller med maria ;)<3

2010-05-09 @ 19:51:08
Postat av: sara

ja men er tycker jag ju för bövelen ♥

2010-05-10 @ 10:31:18
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0