LUV DRUNK

2010-05-13 @ 17:48:04


Hejsan hoppsan. Någon är astrött.. Jobbat sedan 07.55 imorse. jag gjorde allt annat än satt i kassan.
Torkade av frysarna, fixade stolarna i cafét, hade kvällstidningarna, ringde Expressen. you name it.
Framåt eftermiddagen var det K-A-O-S i butiken. Folk handlade som om de aldrig sett mat förut..
Det slutade med att jag även jobbade över 1 timme för att det skulle lösa sig med rasterna för alla.
Galet hungrig är jag med, vi grillar här hemma och maten är klar när som. Tack gode gud för det!

 
Call me blind, but I didn’t see it coming. Raderade min hjärna, tömt mitt minne.

 


Fotspår ♥
Postat av: michaela

hejsan min söta arbetsmyra :) gammal sötingbild där (a)

2010-05-13 @ 21:24:13
Postat av: sara

hihi hej älskling. du är bra (:

2010-05-14 @ 13:41:40
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0