och det ligger tusen hjärtan i potten

2010-05-17 @ 23:23:28

Good evening hihi. Äntligen hemkommen från en lång dag som bestått av rännande på stan och jobb :) Mötte upp Andrea runt 11 och vi shoppade en del. Bus på oss! Lägger upp bilder på det strax, så fort jag fått fram min kamera
det vill säga. Vi växlade även pengar till euro och käkade buffé på New Shanghai. Det var riktigt gott om man säger
så. Jordnötssås is the shit. ♥ Gud vad rörigt det var idag på jobbet, kändes som att jag inte hade koll på allting runt omkring eftersom det kom folk i vågor hela tiden. Men det fixade sig & vi stämplade ut 22.26, helt klart godkänt :)

Träffade Tom & Anna på buss 60 till flygstaden :) Anna skulle jobba och Tom skulle köpa något hemligt som jag tipsat honom om. Tänker då inte skriva ut det här eftersom då kanske det tar slut för honom & det vill vi ju inte ;)

Imorgon ska jag upp tidigt & vara hårmodell för Zarah. Lika bra att lägga mig i tid eftersom det kommer bli full rulle
från 9 på morgonen till 10 på kvällen. Som sagt, ett inlägg till kommer strax. Sen blir det sängen för mig :) PUSSSSS!



Fotspår ♥
Postat av: Anonym

haha :) Helt rätt tack!

2010-05-18 @ 15:13:15
Postat av: sara

det var så lite så :)

2010-05-19 @ 00:59:23
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0