Odi et ami

2010-05-12 @ 16:27:07


HALLÅ! Har börjat få lite panik. Jag vill träffa tusen personer innan jag åker, både för att jag inte träffat vissa på superlänge och även för att jag åker. Antonia t ex. ♥ Sen är då problemet att imorgon jobbar jag, på fredag är jag visserligen ledig men då kanske jag har planer ändå. På lördag jobbar jag till 19.00 och sen ska jag vara hårmodell för Zarah plus käka lite mysigt hemma hos henne. På söndag vet jag inte och på måndag ska vi växla pengar samt jobba till 22.30. Sen är det tisdag och på onsdag kväll lär jag ju behöva packa. För sen på natten kl 04.00 åker jag & Andrea till Göteborg för att ta flyget till Grekland. Fy i helvete vad lite tid man har när man väl tänker efter.

Jag har insett att min senaste kyss: var med en knepig person
Jag pratar: inte alltid med folk när jag mår dåligt
Jag avskyr när folk: tror sig vara bättre än alla andra
Min bästa vän är: michaela carlsson
Min första vän heter: emma larsson
Kärlek är: bra när det funkar
När jag borstar tänderna: hoppas jag alltid på att få vitare tänder haha 
När jag lagar mat: blir det vanligtvis något väldigt enkelt
Jag tänder på: fräscha killar som är sådär supersnygga
Jag är rädd för: döden
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: glädje
Jag är bäst på: att råka göra klantiga saker bara för att andra säger fel
Jag är sämst på: att vara lugn och sansad om jag är förbannad
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt
Min mobiltelefon är: jävligt komplicerad för tillfället
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om igen
Just nu tänker jag på att: jag är sjukt hungrig och vill ha mat



Fotspår ♥
Postat av: michaela

looove you <3

2010-05-13 @ 21:27:08
Postat av: sara

jag älskar dig pinglan!

2010-05-14 @ 11:14:09
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0