ta dig tid att leva för ett tag

2010-05-10 @ 10:55:37

God morgon världen hihu. Är ledig idag med, två dagar i rad och det känns helt underbart. Imorgon börjar
jag i och för sig 07.55.. men det står jag lätt ut med eftersom jag slutar redan 13.30. :) Anna och jag ska till
Sannarp imorgon och kolla på deras slutproduktion av Dans och Gestaltning. Undra om den var bättre än
förra året, det vill säga våran ;) Nåväl. Vi har fortfarande inte fått filmen på vår show och jag är verkligen
sugen på att se showen med egna ögon..

Apont i magen, yes i have! Ska dammsuga & vara lite flitig idag var det tänkt. Måste köpa solkräm med, det är nog det enda som fattas inför resan. JAG ÄR NERVÖS ! Känns som att jag ständigt går och väntar på att en bomb ska explodera. Hoppas att askan håller sig borta & att krisen i Grekland inte sprider sig till öarna hiih ;b 





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0