urkass uppdatering

2010-05-28 @ 16:58:23

Hallå Halmstad! Jag har som sagt varit på semester i en vecka med Andrea i underbara Grekland och därför har
jag inte skrivit ett skvatt här på över en vecka. Otroligt avkopplande att vara utan dator så länge, det var precis
vad jag behövde :) När jag kom hem ville jag bara kasta mobilen i väggen och be den dra åt helvete så stressad
som jag blir av den. No fence nära & kära, i love you. Men jag avskyr verkligen att ha en mobil ibland haha!

Idag var jag i stan med Andra och vi handlade lite smått och gott inför p-festen och sommaren. Ska bli riktigt nice imorgon med tanke på att festen kommer att vara i Svarta Örnshuset, och ni som känner till det vet att det är riktigt fint. Tänkte skriva ett lite längre inlägg om resan och lägga upp lite bilder senare. Har inte riktigt tid för det just nu
med tanke på att jag ska göra en hemlig sak ikväll som jag inte kan säga här, ni får läsa om det senare :) puss & kram




Fotspår ♥
Postat av: ' maria

skönt att ha dig hemma igen älskling :) i've missed you! <3

2010-05-29 @ 18:39:39
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

strandprinsessan nr 1 :D snart är vi i värmen ;)<3

2010-05-29 @ 19:08:34
Postat av: sara

tack älskling :) har saknat dig med! och idag ses vi :) michaela, du delar den platsen med mig och våra marabou-madrasser (: <3

2010-05-30 @ 14:04:02
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0