baby where you at?

2010-11-19 @ 10:11:16


Oookej, har ätit frukost och jag har ont i huvudet nu. Kan bero på att det var värsta kaos på jobbet igår haha. Hela scanningen låg nere och det blev därför långa köer i kassorna. Sen kom inte jag loss förrän 21.35 och kunde börja städa i scanningen, där ingenting alls var gjort. K.A.O.S kan man milt kalla det. Kuponger, trisslotter, caféets stolar och bord, korgar, scannrar. yes.. vi hjälptes åt och stressade sönder mot slutet och vi lyckades gå hem 22.32 trots allt :)

I förrgår Arbana, Michaela, Maria & jag på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Alla har ju sagt att den var jättebra så det får jag väl också säga, trots att jag sov halva filmen haha! Första timmen var sjukt bra, men sen klarade jag inte av att hålla ögonen öppna. Aldrig varit så trött i hela mitt liv, men det är heller inte särskilt konstigt med tanke på hur jag slarvar hit och dit. Arbana var sjuukt rolig när hon körde oss hem, det kom en kanin på vägen och hon tvärnitade:

"Asså förlåt för att jag inte körde på kaninen! Men jag ville faktiskt inte göra det. Hoppas det är okej för er". WORD!

And now i'm off to the gym! puss ♥




Fotspår ♥
Postat av: Arbana

hahahahahahahahahahahahahhaha! Ni e bäst :)

2010-11-19 @ 23:43:51
Postat av: michaela

Arbanas kommentar gjorde kvällen hahahahha <3

2010-11-20 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0