BREAKING POINT

2010-11-30 @ 11:34:43



oh.. är helt trött i huvudet och känner mig smått illamående hela tiden. men det får väl gå! ska snart in till stan och boka tid för mig och mitt hår. beslutsångest? får sån sjuk lust att bara färga allt MÖRKT. men samtidigt vet jag att det kommer tappa lystern och då tappar jag lusten efter 2-3 veckor. sen säger många att jag passar i ljust, så då kanske jag bara borde lägga i något ljusbrunt så jag inte får lika extrem utväxt? hade ju lätt haft den färgen jag har nu om det inte vore för min neeedrans mörka riktiga hårfärg. tyck gärna till hörrni! :) nu ska jag äta och sen bege mig mot stan & jobbet. en fika på roberts 2nite!

anna <3 sara



Fotspår ♥
Postat av: anna

du är underbar, tack för i natt :) eller det lät bara konstigt, du vet vad jag menar :D haha <3

2010-11-30 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0