Breathe for me

2010-11-20 @ 21:28:16

Har varit lagom flippad både idag och igår hihi. Skrattat åt allt och det har hänt en massa roliga saker! I natt på Mc Donalds, jag & michaela <3 mo ha ha. Rätt kul när jag skulle säga till Michaela att Lykke hade på sig en skitfin jacka med. "Kolla vilken fin lacka jykke har".. och då sa Lykke "du det värsta var när en kille kom fram och frågade om jag hette Lick me". Hmm. han kan ju inte ha haft många hemma. och alla fyllelekarna vi gjorde hos Emelie var helt sjuka. Sen inne i stan träffade vi en massa trevligt folk. TACK för en underbar kväll emelie älskling och hoppas att du hade en toppenkväll med alla tjejerna o presenter!

- Gillar du piggelin?
- Har du shoppat idag?
- Är du grön?

Idag har det varit en kaotisk dag på jobbet och jag har varit otroligt pigg. Dock känt mig lagom skabbig som sovit med mitt ögonsmink haha. Har haft sjukt kul med, speciellt när Adam o jag stod på lagret och han skulle knäcka min rygg för jag hade
så ont. Så där hängde jag uppe på hans rygg, och som vi skrattade sen! Nu blir det film med mamma och pappa :) puss på er!

- Har det gått bra att scanna idag?
- Jadå, om du bara står still och gör som jag säger så blir det nog bra ska du se lille vän..
- Menar du mig eller påsen?
- MEN GUD! Förlåt, jag menar självklart påsen! Skrämde jag dig nu?



ps. i love you


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Haha underbart roligt att flumma runt med dig på stan på småtimmarna hahaha :D <3

2010-11-21 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0