can't help but wait

2010-11-11 @ 01:15:48

Händelserik dag, japp! Först var jag ute och tränade en sväng imorse, sen duschade jag & gjorde mig färdig. När jag var klar tog jag bussen till stan för en fika med Jojan & sen gick jag till Peking för att äta med Zarah :) Mattias kom och hämtade oss & körde oss hem till deras lägenhet och vi satt där en stund och pratade. Runt 6 tog jag bussen mot Flygstaden & Jenn hämtade upp mig. Vi stack snabbt inom maxi för att handla lite sötsaker & efter det åkte vi hem till mig. Michaela, Jennifer & jag myste masssssor i min stora säng till Dear John. Sjukt bra film och jag är superstolt över att inte ha fällt en endaste tår till den hihi.



En dagens, bara för att jag hade så otroligt sköna kläder på mig idag =)


Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha! du den enda anledningen till att du eller vi inte grät denna gången var för vi var så flumm flumm ;D<3

2010-11-11 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0