Club Pascha in Hbg

2010-11-09 @ 10:09:30

Hej och grattis i förskott!

Om du vill fira lite extra så kan vi erbjuda dig och ditt sällskap alla fri entré och ett VIP bord hos oss på Pascha, Helsingborg, på lördag (minimum 8 pers, alla måste komma tillsammans innan kl 24). Dessutom slänger vi in 2 flaskor vin/skumpa som en extra födelsedagspresent, allt detta helt gratis. Självklart får hela sällskapet stå i VIP-kö. (Vanligtvis är den vanliga kön ganska lång, så det lönar sig att stå i VIP-kö).

Återkom till mig snarast (innan alla borden blir bokade), så fixar jag det. På lördag är det vår galna klubb, VIBE, som öser och vi gästas av Malmös hetaste DJ-duo just nu, Funky Ninjaz, aka Dj Kwick och Dj Kris.

Det hela började med att jag och Antonia på skämt tänkte ansöka om medlemskap till Club Pascha, vilket innebär vip-kort i ett år. Man skulle skriva varför de skulle välja just mig and so on. Så för skojs skull skickade vi in detta.. och några veckor senare låg det ett vipkort i min brevlåda! haha. :) Dock har jag aldrig varit där eftersom det är aningen långt och mina kompisar inte har vip. Några Dj's och annan personal la till mig på Facebook och kolla vad jag fick för mejl i förrgår. Snacka om schyyyysst!


Fotspår ♥
Postat av: Arrrrrb

Oooh! va kul de hade vat att dra dit.. flera av oss har körkort så;) why not egentligen ? nu ska vi inte va tråkiga:D hahaha <3

2010-11-09 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0