everybody's looking for something

2010-11-23 @ 23:34:43

Blir ett snabbt och kort blogginlägg innan jag kastar mig i sängen. Det gick fint på gymmet idag och jag fick en
massa övningar som jag ska göra varje gång jag tränar. Förhoppningsvis stärker det min rygg någorlunda! Fick
även veta varför det knakar som in i helvete i min rygg när jag har benen i ett visst läge .. min svank. Kan fasen
inte hjälpa att jag är så svankryggad som jag är. Hellre att svanka för mycket - än att inte ha något att svanka
med. haha! Efter gymmet åkte jag & mamma runt för att göra en massa ärenden vilket kändes skönt att få klara.
Runt 8 kom Michaela hit och vi kollade på film + käkade lussebullar. Nu ska jag sova eftersom jag ska ta bussen till
jobbet halv 8 imorgon. Orkar inte duscha på morgonen men jag får ju skylla mig själv som inte tvätta håret ikväll.

sweet dreams!
Sariis ♥




Fotspår ♥
Postat av: michaela

Love you and lussebullar too <3

2010-11-24 @ 00:17:06
Postat av: maria

how haaandsome we are with the balloooons haha :) <3

2010-11-25 @ 11:48:53
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0