expert på att rodna

2010-11-17 @ 22:09:45


Hey! Sitter hemma hos mig med Michaela nu och vi ska snart ta bussen in till stan för att se på den nya Harry Potter med Maria & Arbana :) Har haft en underbar dag i Gbg med Anna. Det blev en massa shopping och god mat på ett supermysigt ställe. Dock är jag sjuukt trött idag, för igår kväll skulle jag inte göra någonting men det slutade med att jag gjorde allt?
Adam kom hit en sväng och vi tog en promenad innan han skulle vidare :) Sen när jag satt vid datorn ringde plötsligt Cive
och sa att han stod utanför och ville att jag skulle hänga med honom till Hemmakväll. What is up med folk som bara dyker
upp hemma hos mig? Han ville att jag skulle hjälpa honom välja film haha ;b Det slutade med att vi båda såg på Robin Hood hemma hos mig. Huah, sovit 3 timmar i natt och det känns nu! Kommer somna på bion, tööjp.

PUSS!


Fotspår ♥
Postat av: melis

haha ;d jag kämpade för att inte somna på bion sen får jag reda på att du sov, då kunde jag med gjort det juuue! hahaha vi mår inte bra :D <3

2010-11-18 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0